Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 han er jo helt RÅ på dansegulvet:-) Sitter å beveger meg og smiler mens jeg ser på han jeg:-) Hehe, så har jeg jo veeeeeldig sans for mørke menn i tillegg da:-) Flere som syns han er rå?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 synes han er flink ja, men jeg synes også kristian ødegård var helt rå i fjor..og han synes jeg er kjekkere. Hehe.
En_av_hver Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Myyyyyye kjekkere. Dessuten synes jeg det var en større prestasjon av Ødegård siden han er "hvit mann", og dermed ikke har rytmen i kroppen på samme måten som Tshawe:-)))
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Synes han er flink til og danse..Men håper ikke han vinner da..For jeg synes han oppfører seg hele tiden for og være kul bak studioet..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Ja Kristian var helt rå i fjor, det er sant. Men sitter og digger mye mer når jeg ser Tshawe danse, det må jeg innrømme:-) Ja, jeg liker ikke helt "personligheten" hans...skal si meg enig der, men han er veldig pen å se på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå