Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...Man blir jo litt nysgjerrig hvor gamle deres små er..Er jo titt og ofte innom her etter hvert.

Snuppa vår ble født 13.7.07, og har vokst seg såå stor atte hehe.

Hele 4,750kg og 57cm lang. (ble født 6 uker før termin)

Hva med deres??

Tina og lille Madeleine Emilie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt er tre mnd i morgen og var 4755g og 52cm ved fødselen..

Er lenge siden jeg har målt og veid nå, men skal om en uke.. Regner med at han er ca 8 kg og ca 65cm lang.

Er ofte innom jeg også.. Ikke alltid jeg skriver så mye da ;-)

Skrevet

Jeg har tre små jeg :-) De er 5 år, 3 år og 4,5 mnd. Mini på 4,5 mnd var 7,3 kg og 66 cm på 4 mnds kontrollen og er i grunnen blitt mindre og mindre for hver måned siden han var en plugg på 4440g og 54 cm ved fødselen ;-)

Skrevet

Har ei datter på 3 år og en gutt på 2,5 mnd.

Skrevet

Snuppelupp er 4 mnd, var 3425gr og 49cm da hun ble født. Skal på 4 mnd-kontroll til uka - på 3 mnd-kontrollen var hun 6900gr og 65,5cm. Blir spennende å se hvordan hun ligger an nå.

Skrevet

jenta mi er 2 mnd nå den 28.okt...var 3845g og 52 lang ved fødselen..og på 6 ukers kontrollen veide hun 6270g og 59 lang...hun hadde helt klart hvert hjemme til måltidene ja bemerket helsesøstra:) hehe

Skrevet

Sønnen min er 4,5 mnd.

Han veide bare ca 2,3 kg ved fødselen, men er nå en stor gutt :o)

Blir spennende å se på 5 mnd-kontrollen hvor stor han er blitt, men tipper han har passert 7 kg nå.

Skrevet

Heihei! Har en helt fersk liten gutt på 12 daga, og i tillegg ei flott jenta på 3 år!

Skrevet

Hei,. jenta mi er 9 månder og 3 uker gammel, tiden flyyyyr.. Vet ikke hvor lang og tung hun er , skal på hs om 1,5 uke og se.. gleder meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...