Gå til innhold

HERREGUD for ei SUTREPOTTE............JEG BLIR GAAAAAL..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 23 mnd, er så sutrete.

Hun er jo stort sett blid når hun blir lekt med og aktivisert her hjemme.

Og hun vil gjærne ut, men å kle på.........gud hjelpe meg. Det er en jævlig situasjon. Hun åler seg som en makk, og hyler og skriker, og er fulstendig umulig. Men når vi så kommer ut, ja da er humøret bra igjen.

Og likedan når vi er ute, da er hun veldig sutrete, iallefall så lenge vi ikke er på en lekeplass. Dersom vi bare er ute på veien, med bil eller gåvogn, eller rundt huset og sånn, så er det mye sutring.

Hun sutrer og syter dersom far vil gjøre noe med ho, som kle på, feste i bilstolen, stelle og slikt.

Aller helst så skal mamma gå å holde ho i handa.....

"mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma," med sytretet og sytete stemme heile tia...

Og hun lager ett helvete med snørr og tårere og en vill kamp når det gjelder tannpuss.

Og siste 3 ukene hylgriner hun hver gang hun legger seg.......

Er dette normalt??

Jeg holder på å bli tullin!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Hvis det hjelper: Det er ikke det spøtt bedre her: Jeg har felt noen tårer de siste dagene. Har en på 2,5 år og ei på snart 1,5 år. Begge i verste trass. Jeg kan ikke beskrive det bedre enn du har, men jeg er redd at det er helt normalt, ja.

Skrevet

Vær flink til å gi ros for det fine hun gjør. hver en ting. Da kanskje hun slutter å sutre. Kanskje hun rett å slett får litt for lite oppmerksomhet..

Skrevet

Har det sånn her også. Streter veldig imot når ho skal kles på og når ho skal settes i bilstolen. Og til tider umuleg å få inn i hus igjen. Men ho er vist kun sånn med meg har eg skjønt. Aner ikkje kva eg gjer annleis enn andre. :) Men det er vel kun for ein periode. Tannpussen går sånn middels greitt og legginga går veldig greitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...