Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bygge hus. Har regnet ut at med lån på 3 milioner, så vi vi sitte igjen med kr 15 000 pr mnd til å "drifte familien johannesen" som damen i banken sa,

Altså vi sitter igjen med 15 tusen når alt av lån, renter, avdrag, strøm, telefon, tv, forsikring, bhg, og alle faste utgifter er betalt.

Vi har altså 15 tusen pr mnd, til å skjøp mat for, fylle bensin, kjøpe klær, gå på kino, dra på tivoli og slikt.

Er en familie på mor far og to små, synes dere dette er lite?

Eller er det ok?

Eller bør vi ikke gjøre det?

Banken ga oss grønt lys, og mente dette ikke ble noe problem.

Jeg er usikker.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener at dere har 15000 igjen pr måned når dere har betalt alle regninger, så fatter jeg ikke at du nøler en gang! Da har dere det jo veldig romslig! (synes jeg, da...)

Skrevet

usikker? idioti.... er da ikke noe å lure på!!!!!!!!!!

Skrevet

15000 i mnd for 2 voksne og to barn er lukus!!

Go for it.

Skrevet

Er du usikker på om det er nok??? Dere har da mer enn nok å rutte med!

Skrevet

det er 500,- dagen . Tenk over hva dere bruker nå da vel:). Men huske at eiendom uansett stiger i verdi da

Skrevet

Oi, synes dere virkelig?

Dette er tall som Banken har kommet frem til, via en sån modell de fyller med tall og så får man ett gitt resultat, og man ser om man får grønt lys, har god likviditet, og grad av gjeldsbyrde ol.

Men jeg skjønner på dere at vi har ingen problem med å greie det.

Da blir det husbygging!!!

HI

Skrevet

Hehe... 15000 er bare 6-7000 fra vår totalt inntekt, så for meg høres det jo selvfølgelig romslig og godt ut - når alt er betalt, regninger, er vi 5 stk som lever på ca7000..

Men om det er nok for dere kommer jo ann på hvordan dere bruker pengene deres ellers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...