Lita jente på vei :-) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen av dere som har takket nei til denne undersøkelsen ? Er det "ego" at jeg vurderer å ikke bli med ?
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 jeg selv har takket ja for og være med, men jeg synes heller ikke det er ``ego`` av deg vis du ikke har lyst, det er såpass mange som sier både ja og nei til det så det er ikke noe tenke på.. synes jeg da =) ha en fin lørdags kveld videre
loppelaura Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Nei det er ikke ego,men dette er en kjempe omfattende undersøkelse som skal gå over mange år for å kunne kartlegge bla. hvorfor noen barn får psykiske problemer, sliter på skolen, kosthold, økonomi, sosial deltakelse osv osv, jeg tror nok at du vil finne disse resultatene som dukker opp etterhvert svært interessante og oppfordrer deg derfor for å delta, for du er kjempe viktig i denne undersøelsen, det du kan bidra med! :-) Hilsen deltaker i snart 4 år.....:-)
Joikaboll@ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Vil også anbefale å være med, har selv hvert med i 4 år på mini og 3 år med minsten som nå fikk tilbud om å være med i ABC studien da han har autisme. Var med i denne studien i forrige uke og det var masse informasjon og oppfølging derfra, så vi angrer ikke en dag eller et skjema på at vi blei med. Skal selvfølglig være med denne gangen også :-) Men, ego nei, det er opp til hver enkelt.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Helt opp til deg selv, men vel anvendt tid synes jeg - er med for andre gang.
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 jeg var med når jeg gikk med Sander, men denne gangen så gadd jeg ikke fikk nye spørreskjemaer for litt over 1mnd siden som omhandlet når Sander var 1,5 år, husker ikke når neste spørreskjema kommer det er kanskje når han er 3 år eller no??? synes ikke du er ego om du ikke blir med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå