Gå til innhold

Flere med vista som sliter med dette problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titt og ofte får jeg opp beskjeden

"internett explorer har sluttet å virke"

Så lukker hele nett leseren seg og åpener seg på nytt... Må selvfølgelig logge på på nytt der det er nødvendig og alle sider lukker seg jo, kun startsiden som kommer opp igjen.

Får opp sånn "klikk her for å finne løsningen på problemet" knapp nederst i høyre hjørnet. Men da jeg klikker der får jeg beskjed om å velge språk for løsningen og deretter kommer jeg til en side som ikke virker...

Har hatt en lang periode nå hvor det ikke har vært noe problem, men nå den siste uka begynner det å skje 3-4 ganger i løpet av en kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer på kjæresten min sin pc hver eneste gang han lukker internett. Det har skjedd siden han kjøpte pc'en.

Liker ikke Vista:-/ Syns det er mye tull med det.

Skrevet

Ja! har det problemet heeele tiden. plutselig klikker det for nettet, og jeg må åpne ny expl og logge inn på nytt...

Skrevet

Ca hver dag.

Og så må jeg restarte hver dag fordi jeg plutselig ikke får lov å høyreklikke, ha oppe mer enn 2 explorere eller klikke på ikoner fra menyen. Hipp hurra for vista!

Skrevet

Har det sånn heele tiden her.. er utrolig irriterende..og veldig ofte skjer det når jeg er inne på dib.. Men hvordan skifte nettleser??

Skrevet

Ja, stadig vekk her også! Er skikkelig misfornøyd med hele vista'en jeg. Også kommer jeg ikke inn på msn, da kommer det også opp sånn sluttet og virke...og noe om sikkerhetshensyn på maskinen. Drittmaskin..

Skrevet

Last ned opera eller firefox, internet explorer er bare tull med på vista...

Skrevet

jaaaaaaaa, det er helt forferdelig....er det vista som er problemet da asså???? det har jeg ikke tenkt over.

for ikke å snakke om hver gang jeg er inne på banken sine sider, og skal lese nettpost...da logger den seg helt ut,alt blir borte.....skikkelig irriterende....

men er det "farlig" å bytte nettleser da?? kan det skje noe galt??

Skrevet

Akkurat samme her... detter av nettet HELE TIDEN!!! Det står at siden ikke svarer... må lukke og logge på på nytt sikkert hvert 5 minutt... grrrr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...