Gå til innhold

fytt i rakkeren!!!!!!!1

jentamiimagen:-)= høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klør sånn på beina og fingrene har prøvd å smøre men hjelper ikke så veldig.

klør til det kommer små vannblemmer, er så utrolig irriterende, å ubehaglig.

vet ikke hva det kommer av!!

noen andre med samme plage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er svangerskaps kløe?? søk om det på www.lomelegen.no

Skrevet

Har du hatt utslag på sukker noen gang? Redusert sukkerinntak kan lindre de plagene noe. Har ei venninne med skikkelig svangerskapskløe, å hu har funnet ut selv at ved å redusere sukkerinntaket så minsker også plagene.. Har hatt utslag på sukker stort sett hver gang, men aldri fått beskjed om noe spes av hverken lege el JM liksom....

Skrevet

har ikke hatt utslag på sukker!

leste litt om svangerskapskløe nå nettop, tror det er det.

fikk vite at utslettet jeg hadde på kroppen, var svangerskapskløe sist jeg var hos legen.

trodde bare ikke det skulle klø sånn, jeg kan klø meg til blods.

må vel ta det opp med legen min neste gang, sånn at jeg kan få noe som hjelper mot den intense kløa.

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html

Artikkelen er nok litt overdrevet, men det som er viktig, iflg føden, er at hvis man klør under bena og inni hendene bør man ta kontakt og ta en blodprøve. Jeg ville ringt hvis jeg var deg men ikke få angst, som jeg fikk! Kløe perifert på kroppen var visst IKKE farlig, men helt normalt mot slutten av et sv.skap

Skrevet

tusen takk for alle hjelpsomme svar!

jeg tror jeg ringer legen min til mandag å hører hva hun sier, hun har sikkert noe som hjelper og ser kansje på det også.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...