Gå til innhold

er så innmari lei av

Anbefalte innlegg

Skrevet

å snu pjokken fra mage til rygg når han sover. Han er 5,5 mnd. Han snur seg på magen når han har sovnet. Skal jeg bare la han ligge på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Men synes det høres så rart ut at om de snur seg selv når de er så små så kan de bare ligge, hvorfor det egentlig? Det er jo ikke sikkert de kan snu seg tilbake, eller ellers er så sterke i nakken og ellers selv om de kan snu seg over på magen.

Skrevet

Hvis du absolutt ikke ønsker at han skal ligge på magen så kan jeg tipse deg om å legge et pledd på hver side av ham så det blir trangere i senga. Det må vel funke tror du ikke? ;-)

Skrevet

Hei!

Vi har hatt samme problem. Han snur seg på siden og så helt rundt - uten å skjønne at det er lurt å snu seg tilbake igjen.....

SÅ.... For en uke siden kjøpte jeg en sånn der nattpose. Og den har funka som bare rakkern!! Anbefaler den på det varmeste!

Den har en seleting som man drar under senga/madrassen. Den er spent fast i en såkalt pose.. Ser ut som en kjole egentlig. Litt stiv. Så putter vi knotten inni den for natta. Og VIPS er alle bekymringer for at han skal havne på magen ute av verden. Han har ikke snudd seg rundt en eneste gang siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...