lego Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Åssen er det med barnehagesøknad igjen...? Mini går i en bhg nå, men jeg vurderer å søke plass til han i en annen. Men hva skjer hvis jeg ikke får plass i den "nye" bhg da? Beholder han fortsatt plassen der han går nå, eller må jeg søke på nytt begge steder? Er veldig fornøyd der han går nå, men den andre er litt lettere tilgjengelig i forhold til jobb og sant...
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 her i kommunen kan man søke overføring til en annen barnehage. både privat og kommunal. da kommer man før det ordinære opptaket... vet ikke om det kan være sånt i din kommune jeg... det bør du undersøke!
krokofant666 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Han vil beholde den plassen han har, inntil han får plass i en av de som du har søkt han over til.
lego Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 Men hvis han ikke får plass i en av de andre da? Beholder han fortsatt plassen han allerede har da?
lego Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Så bra. Da kan jeg søke på den andre uten å være redd for å stå uten plass neste år. Takk for svar.
krokofant666 Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 ja, jeg er oppi akkurat det samme selv så jeg har undersøkt nøye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå