Gå til innhold

Kan jeg være gravid??? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :o)

Fikk tilbake mensen 11 sept etter at jeg fødte mitt 2 barn i nov 06.

Pleier å få mensen igjen 5 uker etter 1 dag mens, det er snart 2 uker siden :o) Tok en graviditetstest 1 uke etter at jeg forventet mens, den var negativ :o( Med mine 2 barn har jeg alltid testet positivt ved dag 1 -2. Har enda ikke fått mensen, og på tirsdag er det 7 uker siden sist mens. Da jeg fødte mitt første barn i okt 04 fikk jeg også mensen tilbake 10 mnd etter fødsel. Den gikk da inn i min normale syklus med en gang (5uker fra dag 1 til dag 1), pleier å ha litt sen eggløsning, ca 20 dager etter dag 1 mens. Var til gu for snart 2 uker siden, legen sa at det virket som jeg hadde eggløsning....5 uker etter 1 dag mens, er ikke det litt sent da?? håpe håpe

Ellers er jeg for tiden veldig trett, vondt i ryggen, kvalm & hodepine merker ikke noe i brystene...ammer enda :o) , har av og til en rar følelse i korsryggen, (som når man får epidural....kaldt). Har ikke flere graviditetstester & holder på å bli gal...må vente til mandag :o(

har termin 20 juni hvis jeg er så heldig å være gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høyrest det ut som du kan vere gravid ja...men ville tatt ein ny test eller ein tur til doktor for å få det bekrefta...Gratulerer om du er gravid..Har sjølv termin 21.juni.

Skrevet

husker du ikke hvordan d var å være gravid me de to andre da `?

Skrevet

Hei turid84

Takk for svar, håper at jeg er gravid :o) Tar meg en tur til legen på mandag, tror jeg. Gratulerer så masse til deg med graviditeten din, lykke til :o)

Skrevet

Hadde ikke så mange symptomer de første 12 ukene med mine 2 forrige graviditeter..

Det eneste som jeg hadde likt med begge to var lavt blodtrykk

100/70 - 95/55. Jeg var hos legen min for litt over 1 uke siden, nesten 3 dager etter at jeg forventet mens da var blodtrykket mitt 100/70. Pleier å ligge på 120/80. Har nettopp byttet lege, hadde ikke denne legen ved mine 2 forrige graviditeter. Glemte å si til han at jeg alltid får lavt blodtrykk når jeg er gravid :o) Uansett legen sa at mensen ofte klusser litt i begynnelsen, og at jeg ikke trengte å være gravid. Fant ut at jeg skulle vente litt med testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...