Gå til innhold

Tilgodelapp som har utgått på dato!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en tilgodelapp fra Christiania Belysning i januar (800kr.) og tenkte at jeg kan "spar" den for å kjøpe (kanskje) noe julegave med den i år...den er jo gyldig ett års tid (som all gavekortene/tilgodelapp jeg har vært bort i)

så jeg fikk kjempesjokk da jeg så isted at den gikk ut i dato i juli 2007 ...

neiiiiii!!

800 kr!!!

Skal dit på mandag og prøve meg frem....

men tror dere at det er håp i det heletatt å få den brukt???? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er strenge på det, andre ikke.. så det er verdt ett forsøk. Syntes det egentlig er latterlig med så kort frist på tilgodelapper.. ett år hadde iallefall vært passende ;-)

Skrevet

Da må det være en snill butikk.

Vet at der jeg jobba godtok vi dem noen dager over fristen, men ikke feler måneder.

Men du kan jo bare kjøpe noe for den, late som du ikke har sett datoen, og spille sjokkert hvis de ser det.....

Skrevet

de som har kortere frist enn normalen som er 1 år er ofte strenge på det... det er min erfaring i hvertfall...

cubus har ikke mer enn 3 mnd faktisk....

Skrevet

du får i hvetfall ikke noe om du ikke prøver!!!!

lykke til på mandag!

Skrevet

Ja... skal prøve og gråte!

Men lurer på om som forbruker har jeg noe rettigheter? Eller om det finnes noe regler om det...

*håpehåpehåpe*

Skrevet

så lenge det står på lappen så har du nok ikke noen rettigheter nei.. de har nemlig fult lov til å sette en tidsgrense på sånt..

Skrevet

Butikken kan ha så kort frist de bare vil, så lenge de opplyser om det, og det har de jo gjordt når det står på tilgodelappen...

Jeg jobber i butikk selv og vi har 6mnd, men kommer noen for seint får de alltid bruke den likevel, så lenge det ikke har gått over ett år. Skikkelig dårlig reklame når en kunde ikke får bruke pengene de faktisk har tilgode, veldig råtten måte å tjene penger på hvis de nekter deg synes jeg. Du må ihvertfall prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...