MartheMor+Lillegutt Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Vi har nå prøvd å bli gravide i godt over ett år nå (14-15 pp). Jeg har flere pp'er forsøkt å finne EL ved hjelp av tester, men har ikke lyktes i dette. Var også hos fastlegen min og tok blodprøver, som også viste at jeg ikke hadde EL. Så nå har vi fått time til utredning hos privat gyn. Problemet er at dette begynner å ta over hele livet mitt. Jeg er ukonsentrert på jobb, og studiene som jeg tar på deltid har jeg ikke begynt med engang. Og eksamen nærmer seg veldig!! Det gjør ikke akkurat saken noe bedre at jeg skulle hatt mensen for 17 dager siden heller. Men ingen tante på vei, og flere negative gravitester. Før hadde jeg iallefall regelmessige sykluser å forholde meg til.... Jeg føler meg helt fastlåst, føler på en måte at hele livet mitt er på vent. Huff, ble voldsomt sytete dette her.. Men merker at jeg bare blir mer og mer fortvila. Er det noen her som har noen gode råd til meg? Hva skal jeg gjøre i forhold til studiene? Veldig glad for gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå