ツWonderfull Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jenten min hoster krupp hoste, harf beber på 3 dagen og er slapp.... Om hun ikke er bedre i morgen tenkte jeg ringe legen....men er det noen som vet om det er vanlig med høy feber når det er falsk krupp...? Synes å ha hørt litt både og.....vet ikke.....
Maia mor til 4 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Kjenner flere som har hatt masse falsk krupp og kan ikke huske feber har vært nevnt da, men jeg vet ikke sikkert. Synes du bør ringe legen nå i kveld jeg.
Mintbolle Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Falsk krupp kommer ofte i forbindelse med virus, og virus i seg selv kan gi feber. Har du Efedrin hostesaft? (resept) Det brukes forebyggende mot krupp. Du får iallefall ringe lege i morgen hvis hun fremdeles har feber og slapp. Lykke til! Paracet kan også virke litt beroligende på barnet hvis hun er urolig. En god indikasjon på om det er en bakteriell infeksjon er hvis du gir paracet og feberen ikke synker noe særlig. Ved virus vil feberen stupe, for så å stige når paraceten er ute av kroppen.
ツWonderfull Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 takk dere som svarte. Flere?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/helse/falsk_krupp Her står egentlig alt man trenger å vite om sykdommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå