Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 something from our JURASSIC PERIOD.... WRATH CHILD!!!!! (nei, jeg er ikke gal. Pøbelrotta har bursdag og fått Iron Maiden, Rock in Rio, som går så blokka dundrer.)
prekæs Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Vi du ha sympati? Min midterste har akkurat funnet fram farens gamle punkrock. Eldstemann lager fæl musikk. Heldigvis liker minsten postmann Pat best. Må forresten nevne at i kveld kommer Deltagjengen på nrk 3. Anbefalte den engang.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hei Prekæs! Nei, trenger ikke sympati - jo, trengte det et lite øyeblikk da rotta dundra Maiden i stua og hans far opera på kjøkkenet og jeg som har hatt en smule aktiv dag (loppis, så pizzalaging til åtte og kakefyll og pynt og borddekk og bursdagsavvikling) lå tydeligvis i skuddlinja for å treffes like hardt av begge, mens jeg prøvde å få den minste (full av krem og sukkerhyper) i seng. Men ellers liker jeg både punk og noe av heavy-greiene hans, selv om jeg ikke er så stor kjenner av heavy. Nå har han dratt igang punkeband også, så det er godt jeg kan tåle Sex Pistols på høy rotasjon. Eldste din lager helt sikkert kul musikk som drar damer ! Er ikke han heavymann? Eller mer over mot svartmetall - da tror jeg at mor kan bli litt sliten... Ah, Deltagjengen? Skal prøves! Nå i badekåpe med struttemaga a la Biafrabarn (du som er gammal nok til å huske) - full av bløtkake og apple crumble. På mandag skal jeg slanke meg.
prekæs Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Eldste er vel mer som "trubadur" å regne. Har tekster som det burde vært aldersgrense på:S. Ellers er han ganske altetende. Jeg derimot kan ikke sette meg ned å nyte musikk som resten av familen. Derfor "hater" jeg musikk i 15 åringens øyne. Som til og med må ha musikk i dusjen. Sex pistols og Ramones halv 8 på morran kan fort bli litt mye. Så var det far i huset. Den gamle pønkærn...Hælle måne. Må damer på vår alder slanke seg? Har ikke vi årelang trening i å holde vedlike?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Njæ, det er mest en følelse av å ha krem opp til gjellene som plager meg i øyeblikket, så vi snakker punktslanking (tre-dagers).
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Luten: Kan anbefale å henges ut på internett på det sterkeste!!! -Har gått ned 3 kg. på like mange uker. -Blir du med til Trondheim med eller uten hæler?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Oj, det setter jo en litt positiv spinn på det hele, men du hadde dog ikke så mye å ta av at du trengte en så drastisk løsning, synes jeg. Framgang i saken? Trondheim utgår, blakk og dessuten eksamensfaan rundt de tider. Men jeg har mye hæler som gjerne vil ut og luftes - helst kanskje i nær-by...
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Jada, jeg er egentlig fornøyd, har litt skinn til overs, men ellers begynner jeg å smugtitte på gamle favorittplagg. Jada, bare én igjen, hoved... gutten. Men onkel politi har vært to bomturer på skolen for å ha bekymringssamtale med ham og faren. Ingen av dem møter!!! -Så nå vurderer jeg igjen anmeldelse. De andre, som stort sett "bare" har hengt seg på, har fått så øra flagra, og denne sniker seg unna gang etter gang. Noen unger ... og noen foreldre... hva kan jeg si? Blir jeg svartelista om jeg banner høyt og lenge? Jaja, humøret er mye bedre, det er en del annet som har kommet fram i kjølvannet av dette, jeg har fått masse kred for at jeg har stått på med politi og faenskap, mange andre har bare lusket stille ut. -Det er noe med det, man lurer alltid på hva man har gjort for å fortjene slikt, og det er lett å tenke at "de andre" kommer til å tro at det er min egen feil. Nuvel, nok om lilja. Luten selv som har eksamen, eller studentene? Mitt første studiefrie semester nærmer seg eksamenstid, det er nesten som om noe mangler. -Men jeg har rettinger til opp over ørene, så jeg blir ikke arbeidsledig med det første, kan man si:-/ Kanskje jeg får ta meg en tur ditover også? Jeg har støvletter på ønskelista, med hæler!!! Koster en arm, men støvletter passer jo helst på bena uansett;-D
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Min eksamen. Mine, rettere sagt. Det eneste lyspunktet med akkurat det er at jeg da ikke skal rette, og har tenkt å ha dundrende fri hele desember og ikke tenke en minitanke på noe etter nyttår. Ah, lykke. Da skal jeg bare gå på heldagsjulebordsfylla med Doppler og være julete og huslig og tynn. (Det er heldigvis litt tid igjen til å bli det, raaaaap. Ingen flere bursdager heller.) Anmeld jævelungen og gjerne faren hans også, for godt mål. Og det skal mer til å bli utestengt enn litt utagerende bannskap.
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Dundrende fri i desember høres ut som bliss. Pure bliss. -Men, jeg skal nok holde ut til februar, så blir det min tur. Da skal jeg være vårete og hotelgjest og brun. (Det er heldigvis litt sand i AAAfrikAAA, så jeg satser på å bli skitten nok hver dag til at jeg kvalifiserer som brun.) Får se, nå er endelig inspektøren vår litt pissed også, så jeg tenkte jeg skulle gi ham en sjanse til å vise litt muskler. Hvis ikke blir det vel konfliktrådet om ... et år eller tre...
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 I mellomtiden, sørg for at jævelfrøet ikke glemmer. Minn ham på ved hver anledning at han kan glemme å få lappen som attenåring, politiattest til jobber og visum til junaiten. Ikke at det stemmer, men det gjør ikke så mye.
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Hæ hæ hæ:-DDD I like the way you think!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå