Gå til innhold

Dere andregagns; kjente ALLE liv tidlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellom uke 12-15?

Jeg skal ha nr to og venter fælt på å kjenne nurket i magen..

Er snart 17 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang tror jeg ikke jeg kjente før i uke 22. Denne gangen i uke 17.

Skrevet

jeg er andregangs og i uke 17. har ikke kjent liv enda. Går bare å venter..................

Skrevet

Hei. Dette er mitt andre svangerskap. Kjente ikke liv før ca. uke 17-18. Kjente ikke den boblingen som sist..

Skrevet

Jeg er tredjegangs, og 17 uker, og har nok kjent noe 'murring' et par uker, men først denne uka jeg er sikker på hva det er :-)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg kjente noe ørlite hvis jeg la godviljen til i uke 15, men de skikkelige bevegelsene kjente jeg ikke før i uke 18.

Skrevet

Jeg kjente sikkelig spark når jeg var 16+5=)

Skrevet

Kjente litt liv etter uke 13...Men de sparkene man virkelig ikke kan ta feil av kjente jeg rundt uke 18...

KJenner de nå fra hver dag til annen hver dag=o) Er 21+2...

Skrevet

Nei, måtte vente helt til uke 19-20

Var frustrerende, ventet veldig da jeg kjente liv i uke 16 med førstemann.

Grunnen var, i følge jordmor på ul, at morkaka lå på fremre veggen...

Det kommer nok, bare ha litt tolmodighet. =0)

Skrevet

Venter mitt tredje barn og kjenner ikke liv enda jeg heller. er i uke 16 nå.

Mener å huske jeg kjente liv i uke 17 med andremann

Skrevet

NEI! IKKE JEG! :o)

Kjente ikke liv før i uke 20 denne gangen jeg. Men morkaka ligger på fremre veggen så det er nok grunnen.

1 gangen kjente jeg i uke 18.

Skrevet

jeg har kjent tidlig liv i begge forrige sv.skap,men denne gangen ikke før i uke 20.men da viste sparkene på utsiden av magen...

Skrevet

Jeg tror jeg kjente noe i uke 13-14, men ikke helt sikker før etter uke 16. Tror denne er litt roligere enn 1. for henne kjente jeg i uke 16 selv om jeg var 1.gangs. Og på denne tiden med henne var det full fest hver kveld i magen når jeg la meg(føltes som hun skulle hoppe ut av magen, helt vill) ,mens denne bare sparker litt nå og da. Men kjenner liv hver dag nå da, også på utsiden og er i uke 20+2 i dag

Skrevet

Er det virkelig mulig å kjenne liv så tidlig som uke 12??? Trodde ikke det var mulig jeg... Første svangerskap kjente jeg sikkert liv i uke 20 og denne gangen i uke 17-18..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...