Gå til innhold

Antrekk på julefoto

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal de små ha på seg til fotograferingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen er å ha på lilleM bunaden han har fått av mommo!

Hadde tenkt å ta julebilder samtidig, om prisen ikke er avskrekkende...

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal finne en liten rød nissekjole med lue til snuppa jeg....hadde jo vært litt søtt om alle hadde nissetøy? Eller er det bare teit? hehe

Skrevet

Jeg ser for meg at det hadde vært kult hvis vi fant noen små nisse-luer som passet, og at alle hadde det:-) Evt kun iført bleie. Hadde ikke gjort noe om noen hadde lua på, mens andre holdt den i hånda...

Men hvis det blir vanskelig, kan vi jo bare pynte dem litt med det vi evt måtte ha?

Skrevet

Da stemmer jeg for bare bleien og nisselue.

Jeg for min del har ingen interesse av å kjøpe noen nissedrakt eller røde strømpebukser og body til lilleM, han kommer aldri til å bruke dem igjen likevel.

Skrevet

Jeg synes også bare bleie og nisselue kunne ha vært søtt :)

Er det noen som har sett nisseluer i babystørrelse til salgs?

Skrevet

Er med på bleie og nisselue! Grunnen til at jeg lurer er at om vi ikke koordinerer litt så blir det litt rart med noen i nissedrakt, noen kanskje ikke pynta og noen veldig pynta. Best å kjøre samme stil tenkte jeg da :-)

Nisseluer ja...hvor finner man det mon tro. Vi får lete litt alle mann tror jeg, og si ifra om vi finner noe.

Skrevet

ELLOS.NO har hele nissedrakter til 99,- og nissekjoler til 129,-

Ta en titt dere også!

Skrevet

Hei.

Er med på nisselue og bleie jeg også. Så kan heller de som skal ta julefoto i tillegg kle på tøy igjen. Ellos er kanskje litt dumt å satse på dersom det ikke kommer i posten på en uke. Kan tenke meg at Nille eller Europris kanskje har fått. Fint hvis alle sjekker og kjøper hvis de finner.

Skal få sjekket opp pris på bilde for julekort.

Skrevet

Vi tok en tur på Nille i dag for å se etter nissluer, men de finnes bare i store størrelser. Vi fant derimot noen søte reinsdyrhorn i forskjellige varianter, så det kjøpte vi til photoshooten.

Er det teit å bruke det i stedet for nisselue?

Skrevet

Kappahl har nissedrakter til barn! Har fått dem inn og de skal visstnok være fine.. Har ikke sett dem, men det skal være noen kjempesøte nissekonekjoler!

Skrevet

Ja, som Sanasol sier kjøpte vi disse reisdyrhornene i dag, og de sitter greit nok på hodet til de små. De hadde andre motiv også, men helt klart reisdyr som var kulest. De ble veldig søte med horn på.

De kostet jo ikke mye heller; 24,50.

Skrevet

De hornene hørtes kule ut. Kan ikke alle bare ta ansvar og fikse selv.

Skrevet

Horn høres bra ut. Og hvis noen har andre horn eller ulike nisse-luer er vel det bare kult? Det er jo greitt at vi ikke må invistere så mye penger i noe man sikkert ikke bruker så mye senere..

Håper hun ikke har det så veldig kaldt i studio da. Kom til å tenke på det nå. Vi var der i sommer, og det var litt kjølig der allerede da. Kanskje Lykkebarn kan høre med fotografen om hun kan sikre at det er varmt nok for våre små å stille i bleie?

Skrevet

Bleier og horn høres jo veldig morsomt ut.... ( evnt om noen har luer eller andre ting) Blir liksom litt annerledes, ikke standar bilde. Vi gleder oss. Jeg må seriøst vurdere å smøre brunkrem i ansiktet til Benedicte, hun har jo blåmerker overalt.... møblene står litt for langt fra hverandre og da blir det endel knall og fall......'he eh

Skrevet

Ja, hadde vært kult om det hadde litt ulike jule-ting på seg. (Var innom Nille her, men de hadde ikke fått de berømmelige hornene enda.) Har ikke funnet nisseluer som er små nok enda, men ser for meg at det kan være ok om Maja holder en nisselue (selv om det er stor størrelse) eller en liten tøy-nisse el.l.

Hva synes dere om det? Det blir jo teit hvis det er kun Maja som kommer med noe annet enn hornene...

Skrevet

Vi tenkte også å komme med nisselue. Synes det virker kult at de har litt forskjellige nisseeffekter. Har ikke funnet noen lue som passer til salgs, så tenkte jeg skulle prøve å strikke en. Begynner i kveld og om jeg blir ferdig i tide gjenstår ennå å se..

Skrevet

Å steike, skal du strikke selv? Så flink du er! :-)

Det er kulest om de har litt forskjellige juleeffekter ja, helt enig.

Skrevet

Vi kjøpte hornene i dag og Camilla ble jo bare sååå skjønn med dem hehe, passet perfekt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...