Gå til innhold

Noen av dere jenter, som har peiling på romslig 7 seter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha litt større bil, og vil gjerne ha en 7 seter, som også har god plass til bagasje.

Er det noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt en Ford S-Max 7-seter (to nedfellbare seter i bagasjerommet). Når de to ekstrasetene er lagt ned, er det bagasjerommet enormt, men med setene oppe er det jo ikke allverdens plass igjen. Det spørs jo hva du har tenkt til å ha med deg! Vi kjøpte bilden fordi vi nå snart blir 5, og vi hadde behov for tre individuelle seter (pga. 3 bilseter), og muligheten for å "rokkere" litt på ungene når de blir eldre. Hvis du skal ha masse med deg når du tar alle 7 seter i bruk ville jeg anbefalt størrelsen større; Ford Galaxy eller eventuelt VW Sharan (men da må du selvfølgelig betale deretter). :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Trenger nok en større da. Blir 3 barneseter + 2 større unger når vi skal på tur, og 2 voksne, så vi må ha alle setene i bruk. Og vi reiser langt, og trenger litt bagasjeplass ja :)

Har sett litt, men ser ut til at vi må betale dyrt for å få den riktige størrelsen :(

Skrevet

FINN-kode: 11447305

Vi skal selge denne Chrysler.... Kjempe god plass er det i den og kjempegod å kjøre...... Vi tenkte å på S-max men den er adskillig mindre enn Chrysler.

Om dere finner denne int diskuterer vi gjerne pris.......

Skrevet

Vi trenger selv en 7 seter, og jeg har sett på mercedes benz vito....

for vi skal ha plass til 4 barneseter og tvillingvogn og bagasje

Skrevet

Vil anbefale wv sharan,den har vi nettopp kjøpt ,de som sitter på de ekstra 2 setene bakerst,sitter like godt som resten.(7-seters).Enorm lasteevne.

Skrevet

Vi har en Chrysler Grand Voyager. Fantastisk bil! Veldig god å kjøre. Vi har 5 barn og var i fjor på fire uker bilferie i europa men vogner, reisesenger og masse bagasje. Vi har en takboks i tillegg. Dersom du ikke har med bagaasje kan du sette barnevogna rett inn uten og legge den sammen. Ellers finnes det jo caraveller og opel vivaro som også er bra biler.

Før hadde vi en renult laguna stasjonsvogn som hadde to seter i bagasjerommet, det var også en super bil.

Skrevet

Tusen takk for svar. Får sjekke disse :)

Jeg har også hatt lyst på en crysler, men gubben sier de kommer så dårlig ut i krasjtestene....

Andre som har hørt det?

Skrevet

I fare for å skryte for mye av Chrysler med tanke på at vi skal selge vår, men det er sikker en grunn til at Chrysler Voyager er verdens mest solgte familiebil/flerbruksbil. Det leste jeg nettopp på nettet en plass....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...