Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 er den som har låst døren...... Var tilløp til panikk her nå!!! Vi har fjernet alle nøkler fra alle dørene her unntatt badedøren og gjett hvem som klarte å låse seg inne.......fy flate jeg kjente jeg fikk litt hetta....hun skjønte jo ikke hvordan hun skulle vri den tilbake...så jeg satt på utsiden og pratet med henne mens hun vrei og vrei nøkkelen....sambo klatret opp på husveggen (heldigvis sto badevinduet på gløtt....han fikk henne til å forstå at hun måtte ta tak i nøkkelen og prøve å "gi den til pappa".............Og jammen klarte hun det!!!!!!!!! Da sto jeg klar med skrutrekker på utsiden av døren og fikk vridd låsen rundt...... Så nå er vi forent igjen og vesla har forhåpentligvis lært at det ikke var så veldig morsomt..... Men jammen fikk vi en støkk alle sammen! Så heretter er det forbudt å låse badedøren her i huset......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 He he he... godt det gikk bra. Og at badromsdøren forstsatt står. En god løsning er å sette inn disse "badromslåsene", dvs sånne vridere som er på offentlige toaletter. Da er det bare å bruke en kniv eller en skrutrekker og vips er døren åpen. Fikk tips av en venninne som har 4 barn og som med ujevne mellomrom har låst seg inne på badet. (barna altså...her høres det ut som om venninnen låste seg inne.) Men jeg forstår skrekken. En nabo har hengt nøkkelen litt høyt opp på en krok ved siden av døren og det funker også veldig bra. Da kan de voksne låse, og de små må klare seg uten.
Karomamma Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Oh shit! Glemmer aldri da jeg låste meg inne på utedoen på hytta... Litt større enn lille rosa, riktignok, men opplevelsen sitter spikret. Og hvis noen husker litt tilbake, hadde jeg en hjertet-i-halsen-episode med Karosnuppa som lekte med bilnøkkelen... Inni bilen med mor utenfor... Ja da ja da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jaja.....man blir en erfaring rikere når slikt oppstår;-) Alternativet hadde vært å brutt opp døren, det slapp vi og det er fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå