Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal a Malina ut. Og det er jaggu meg på tide;) Har vært ute en gang siden jeg ble mamma, og det er snart fire mnd siden nå:)

Så tjoho og skål!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså fire mnd, siden jeg var ute- ikke siden jeg ble mamma. Ikke at det var så jævla viktig da men:p

Skrevet

Fysj. Disse yngre mødrene. Flyr på byen så ofte som hver fjerde mnd....;)

Skrevet

Ja stakkars ungen min skal være hos pappaen sin i mange timer, hun komer til å slite med depresjoner i årevis;) Men så lenge jeg får øl så er det viktigst:p

Skrevet

Hva skal jeg si da? Som deler en flaske vin med gubben...selv om guttungen sover i 2.etg.

Skrevet

Fy faen altså, du har vel kanskje ikke reimadress heller da? Hmmmm?

Skrevet

Husk å ta med deg Joggervogna og Odenwalderposen (MED bamse!) så du kan kjøres hjem i stil. Min bestefar og kompisene gikk alltid på fest med en trillebår pr to mann, og det funka utmerket.

Skrevet

Hehe, genialt.

Det værste er at jeg kan nok komme til å trenge det. Har liksom ikke drukket så mye siste året, så det går vel rett i fletta på meg.

Skrevet

Fyllefant!

Skrevet

Skål tilbake, idag er første gangen jeg og sambo skal ut en tur, på 2,5år!! Blir artig=)

Skrevet

Haaaaaa.. har du barre godt av ditt uansvarlige fyllesvin:-) Pisk deg litt kremfløte og smelt litt sjokkolade!! hjelper å få ut gørra.."yakk":-)

Skrevet

varm sjokolade med kremfløte høret helt forjævlig kvalmt ut

Skrevet

hehe.. det var det jjeg håpet på ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...