Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 kjøpte nettopp på lindex .. 399kr .. syntes de var ganske så tøffe :>
Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har noen fra HM, de er helt greie. Så har jeg en fra 2Wear, de har tøffe dongeribukser. (2Wear finner du på nettet, pluss i enkelte mammaklær-butikker.) I dag kjøpte jeg en stilig shorts med vest hos Exit, de har merket Mamalicious. Endelig fant jeg noe jeg kan pynte meg litt i:-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Dei fleste er kjøpt på lindex.... har flere helt svarte og myke... dei er supert... går til 99 % av alle topper og går ikkje HELT av moten til neste gang en blir gravid.... siste gangen min dette da sikkert men buskene er brukt i flere svangerskap
Lita jente på vei :-) Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Har hittill kun kjøpt dongeribukser og et par cordfløyelskjørt, og det er kjøpt på H&M. Billig (249,- pr stk) og fornøyd :-) De har dyrere bukser og selvfølgelig, men jeg falt helt for den modellen jeg valgte :-)
Niem og Patrick Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har kjøpt hos HM og LaVida. De jeg kjøpte hos LaVida heter mamalicious og er knallfine.. De har også fine vinterjakker osv
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Har ifra H&M og Lindex etter forrige svangerskap, og har kjøpt en på Polarn O. Pyret nå som sitter veldig fint. Tror Exit har flere fine bukser og..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 lindex h&m polarn o pyret mammahuset.no kulemage.no +++ mangen flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå