elisa22 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 jeg er gravid men lure litt på kjønn osv jeg 150385 han 190484
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 hmm...denne var vanskelig....men jeg tror d blir en jente på dere..... lykke til... (og takker for tilbakemeldinger...pos som negative:)
elisa22 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 hmm...jordmora sa gutt... var jente i juni hadde da ma i uke 14...kanskje d var d du fikk opp...men sender babystøv til deg*************************************************************************************************************************************************************************************************************************'
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 hmm..mulig d da ja..for fikk først opp jente og så gutt...så d var det sikkert henne jeg så...så da blir d nok en gutt på deg... (var derfor den var litt vrien...) takk for babystøvet:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå