Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Dette er et seriøst problem for mæ! Har ikkje sånn stop-deo, no ant æ kan bruke?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 På apoteket får du kjøpt noe som heter aluminiumklorid 25 %,det stopper det meste. Slet selv med at jeg hadde store svetteringer under armene 5 min etter jeg var nydusjet,men den var kjempeeffektiv og nå trenger jeg ikke bekymre meg i det hele tatt lengre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Normale folk dusjer, men jeg har lenge mistenkt at anonyme slingre fit.... har et alvorlig hygieneproblem:-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Skru ned varmen og sitt heeeelt stille. Eventuelt kan du gå naken
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Potetmel under armene,trekker til seg fuktigheten.......
Tally Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Av ting du kunne kjøpt inn før kvelden: Yerka (tror det var slik det skrives, har bare hørt at det skal være supereffektivt hvis man bruker det over en tid) Stop 24 "Svettelapper" (hva er det de heter de papirsakene man kan klistre inni ermene for å unngå svette/lukt i klærne???) Talkum Av ting du kan gjøre nå: Ta med våtserviettter og tørk deg ofte under armene??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Ta ett eller flere truseinnlegg og lim på innsiden av genseren under armene:-D
Tally Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Hehehe, jeg bare ser det for meg når et eller flere av av de løsner utpå kvelden og -såklart - sitter fast på hoften/ryggen eller en eller annen festlig og lite forklaringsvenllig plass! Hehehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå