LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 ...etter at jeg har kjøpt julegaven?
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 *fnis* der fikk du igjen for å handle tidlig :-p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jah.... Hehe, så nå har jeg et nytt og stort eksemplar av en eller annen "pusse opp hytta på et blunk"-bok liggende. Hmm, kanskje det er et hint, kanskje jeg må kjøpe meg hytte? :-o
Babyfacepsycho Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Du får ikke byttet gaven da? Eller gitt den til bare en av dem? Eller kanskje solgt den til noen andre? =)
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeeeyyy! Det blir en dyr jul, da! Du må kjøpe ny gave til den som er blitt singel OG kjøpe hytte til deg selv :-o
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Skal prøve å bytte den ja(eller spare den til han med den hvite hesten og en million i banken kommer å krafser på døra her). For hytta er hennes og hun bryr seg ikke så mye med den, men han var hekta på hytteliv, så det blir litt ufint å gi den til henne, og han er jo fri for hytte nå. Tror det blir cognac på han, og vin på henne så får de drukna sine sorger. (kanskje litt gravøl for boka på meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå