Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Den elendige stemningen som befinner seg på 1.tri ser ut til å ha kommet hit til en viss grad.. Greit å ha meninger,men er meningen å lage svææær debatt er det kanskje bedre å legge det hele ut på krangle? Det var jo så koselig å være her.... Nå føler jeg det blir mer og mer negativt..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Det kan faktisk se litt sånn ut desverre. Nå vet jeg ikke om det er pga folk fra tidligere 1.trimester, eller om der er vi her som har blitt surere! Be happy!!!!
lillespiren2:) Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Helt enig! kranglefantene puster oss i nakken... men bare overse dem, vi må heller glede oss over fine og nyttige innlegg, ikke bruke tid på å lese useriøse krangler og folk som bare er ute etter å tenne lunta hos andre.. det er jo det de gjerne vil oppnå.
roannima Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Enig:) vi som er i 2tri bør jo bare være glade og lykkelige. (Mener ikke at de andre trimestera bør være det . . . .) Men vi har jo kommet oss gjennom den mest kristiske fasen, og er mye nærmere MÅLET:) derfor,alle sammen,smil og vær glad:)
isprinsessan Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Oj...snakk om å skjäre alle over en kam....må si jeg gleder meg til å komme inn hit om eksakt to uker....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå