nickoline og supermann Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 har både janus og ullvang fra før. kjøpte trysilsokken til knerten på europris. de er knallfine. sitter godt på foten. fine farger og holder seg fint i vask. 35 kroner paret. det er vel overkommelig!
LadyLuck & Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 ER DET DE OFFWHITE SOM GÅR TIL LITT OVER KNEET OM MAN "BRETTER" DE HELT UT? FIKK NOEN SÅNNE AV SVIGERMOR DA JEG GIKK GRVID, MEN HUN HUSKER IKKE HVOR HUN KJØPTE DEM!
LadyLuck & Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 oi,sory ropingen, en liten som sitter på fanget og trykker også...
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 De er nesten makne til Ulvang-sokkene. Jeg var og hamstret til mine to,de forsvant så fort!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt noen røros sokker til mine unger, men synes passformen etter ex antall vask er elendig! Strikken er dårlig og ullvang og janus sine sokker holder da i alle fall bedre på strikken og passformen!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Ha masse par Trysil sokker selv jeg - og er kjempe fornøyd.. Tenkte jeg skulle kjøpe til O, men da var et utsolgt for hans str..
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Trysilsokken selges også hos Rema. Kiwi selger også tilsvarende...usikker om det er Trysil,men som sagt er den i hvertfall tilsvarende.... Gode sokker, men etter min mening, ikke fullt så varme som Ulvang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå