steinbukkjente '85:) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hei!! Etter 39 dager kom den hæl... mensen... tror jeg!!! har bare komet noe brunt blodlignende greie.. er ikke mye.. men det er vel sikkert mensen kan jeg tenke meg!! Kan jeg vere gravid alikevel kanskje? LIte sansynlig men.. Har øme pupper, noe jeg aldri har hatt før! .. et lite håp?
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hmm er vanskelig å si egentlig. Har du testet da?
steinbukkjente '85:) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, har ikke testa enda.. for det er normalt at mensen min kommer på denne tiden.. så tenkete jeg skulle vente litt.. blir ikke blødningene sterkere i løpet av helgen, skal jeg sjekke:) Hvordan er det med deg da? prøvd lenge?
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Håpet er nok ik ute ennå. man vet jo aldri liksom=) Jeg sitter her å lurer på om jeg venter på tr el er gravid... er på dag 37.. men tør ik teste ennå=) har ikke brukt prev på ca 3 år, men vi har ikke egentlig Prøvd det siste året, har skjedd mye, flytting, ny jobb osv=) men nå håper jeg igjen da.=) duda?
steinbukkjente '85:) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 oki.. spennendes, vi er jo like mange dager over omtrent vi da:) når skal du teste da? Håper det har klaffet for deg nå da:) Jeg slutta på p-pilla i juni, så har ikke prøvd så lenge enda da.. men like spennendes hver mnd er d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå