Gå til innhold

Sto ikke opp før 12.15 idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver lørdag står sambo opp med lille rosa og drar til mine foreldre og spiser frokost:-) De setter utrolig pris på det og koser seg veldig med det.

Jeg våknet da de sto opp og sto opp sammen med dem og lagde meg egen frokost, tok den med på sengen og så en film, som jeg sovnet fra en kveld:-)

Sovnet på igjen og våknet ikke før kl 12!!! Så lenge har jeg ikke sovet på aldri så lenge og det var såå deilig:-)

Resten av dagen har vært brukt sammen med lille rosa og vi har tegnet, selv om hun egentlig er mer opptatt av å legge fargene oppi boksen for så å tømme de ut igjen.....Vi har vært hos snill nabo med bursdagsgave og nå ligger hun og koser seg i sengen ved siden av meg:-) Snart leggetid men prøver å drøye lengst mulig....men hun er trøtt stakkar og glipper med øyenen..... Synger og traller litt og har på musikk så vi klarer kanskje en time til før kveldsstellet:-)

Så bærer det på fest når hun er lagt, til Dailis - det blir koselig:-)

Og eldste rosa passer bittelillesøster sammen med et par venninner:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å sove lenge :)

Vi våknet av pludring i babysengen 9.30....han var både sulten og selskapssyk lille minstemann da. Så her har dagen forskjøvet seg skikkelig.Formiddagshvilen var fra 14-16.30!!

Godt klokka skal stilles en time tilbake,ellers hadde det blitt kvelden her veldig sent.

Ha en fin kveld,og kos dere på fest :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...