Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har vært bifil så lenge jeg kan huske, men i det siste har jeg virkelig lurt på om jeg egentlig er lesbisk... Jeg er forelska i ei jente nå.. Er stort sett jenter jeg titter på, gutter er ikke spennende, sex med gutter er ikeno annet enn kjedelig.. Det er som oftest jenter sin personlighet jeg faller for. Er dette noe far evt kan bruke mot meg som han vil få igjenomslag for dersom det vil bli rettsak/høringer?
så var vi 4 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel, så vidt jeg vet, ikke sammenheng mellom seksualdrift og omsorgsevne, men det kommer nok 100% til å bli et tema fra hans side.
Matja Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Helt enig med Min lille supergutt! Jeg kan ikke huske å ha lest noen steder at bifile har dårligere omsorgsevne... Men når det gjelder barnefordelingssaker så kan jo motparten trekke frem hva som helst! Du stjal vel ikke glansbilder fra bestevenninnen din da du var 8, vel? Det kan komme frem igjen nå, vet du ;-) Nei, bare å vise at du er en god mor selv om du syns det er kjedelig å ha sex med menn! (Uten at jeg er helt enig da, men ;-)
tonebf Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 det burde ike være noe han kan bruke mot deg i en evt rettsak, har da like god omsorgsevne enten man er bi, lesbisk eller homofil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå