Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 økt nedpress(hodet er festet) der det faktisk gjør skikkelig vondt,(spess. når jeg står/går) er tegn på at noe kan skje innen kort tid.. tenker ikke på i kveld.. men de nærmeste dagene...??
Vestlandske meierier A/S Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 har hatt det slik du beskriver i veeeldig maaaange uker så vet ikke jeg.....
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 hehe.. det begynnte når hodet festet seg... slik som nå ivertfall... lov og håpe... selv om jeg ikke burde klage... enda 10 dager til ul terimin...
vero:o) Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 tja hodet har vert festa lenge hos meg og...men de siste dagene kommer og går det nedpresset du snakka om...jør seg vel bare klart tror jeg,litt mens murringer og.. men kan gå en stund sånt troe jeg har 10 dager til ul termin jeg og..
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 ja mens murringer ja... hehe.. urk... kjiipt og ikke VITE vår det skjer... hihi
vero:o) Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 hehe ja får vel bare prøve ikke tenke på det....tror ikke jeg begynner bli stressa før termindato er pasert ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå