Gå til innhold

Gravid etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem etter utskrapning nå hvor jeg mista i uke 10+4.

Noen her som har blitt fort gravid etter MA eller venter alle de to mnd legene anbefaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Mistet 12+4 (MA), var på sykehuset på tirsdag. Da er det vel bare å vente på TR *vente vente*. åååååååå, så kjedelig å vente.... Håper mange kan skrive historier om hvor fort de ble gravide igjen;) Legen sa til meg at det holdt å vente 1 TR før vi kunne starte opp igjen. Lykke til, da:)

Skrevet

Jeg ble gravid rett etter MA. Fikk også egentlig beskjed om å vente, så det var ikke planlagt. Men regnet ikke med å bli gravid siden vi hadde brukt litt tid på det tidligere. Men ble altså det med en gang uten å ha mens i mellom. Gikk helt fint! Var litt trøblete med å fastsette termin, men gikk ut i fra dagen med MA.

Jenta er nå 3 år og i fin form!

Skrevet

hei hadde selv en ma i uke 12. fikk beskjde om å vente 1-2 mens sånn at det ikke skulle bli noen infeksjonsfare, og at kroppen fysisk og psykiskt fikk bygd seg opp igjenn:)

Skrevet

Jeg hadde MA i uke 8+3, og var til utskrapning i går. Legen anbefalte meg å vente 2 sykluser før jeg ble gravid igjen. (det føler jeg er forferdelig lenge....)

De hadde det ikke dokumentert, men de mente at man lettere kunne få en ny MA eller SA hvis man ble gravid tidligere enn det.

Jeg må også si at jeg selv har hørt at det er veldig lett å bli gravid rett etter MA eller SA da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...