Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 noen som har fått mage som venter barn tidlig i mai??? jeg har kun en liten "bilring" nederst. ellers er jeg ganske flat enda..
EtMirakel Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 jeg venter i februar og har så liten mage at man nesten ikke skulle tro det er noe der.. så bare vent u magen kommer når den kommer:)
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har en liten kul på magen, men den synes bare uten klær og hvis man vet hvordan jeg så ut før. Gleder meg til den synes mer.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 jeg er 23 uker og har termin i februar. begynner å få ganske stor mage jeg da. folk ser tydelig at jeg er gravid nå
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er i uke 24 og har en stooooor mage. De første mammeklærne som jeg kjøpte har allerede blitt for små. Symfysemålet ligger langt over gjennomsnittet. Tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut om ved termin.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har termin 3.mai og har allerede fått ganske bra mage, sliter med å de vanlige buksene mine. Nå hadde jeg endel der fra før, men merker tydelig at noe skyter frem under fettet. Det er litt koselig men syns det er litt tidlig, er litt flaut når folk spør og jeg må svare at neida, jeg er bare 13 1/2 uke på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå