Gå til innhold

når legger dere barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga denne klokke stillinga i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer litt på om jeg bare skal fortsette å legge halv syv selvom klokka er stilt. da er den jo egentlig halv åtte for henne. om jeg klarer å ha hu oppe til da. hu er ganske sliten og vil legge seg.

Skrevet

Prøver å holde henne litt lenger oppe enn vanlig, ellers så regner jeg med at det går seg til av seg selv :o) (Håper det iallefall, hehe)

Skrevet

legger henne bare når klokka viser halv syv jeg. har gjort det før. kan vel hende det blir litt tidlig i morra da men hehe det blåser jeg i for da må pappaen opp siden jeg skal på jobb:)

Skrevet

shit, er det i natt?

frem eller tilbake???

Skrevet

Her er han på vei til barnevakt (svigermor), så egentlig opp til henne.. Men tenker at han skal legges vanlig til. Han sover vanligvis lenge, så ingen krise om han våkner 1 time "tidligere". Regulerer det inn igjen imorra, regner jeg med.

Skrevet

tilbake..

Skrevet

Så sur og grinete som hun er allerede nå så tror jeg nok hun får legge seg til vanlig tid jeg.

Får heller justere det imorgen hvis det trengs. =)

Skrevet

Man skal alltid stille mot nærmeste sommer :)

(altså, når kl er 3 i natt, blir den 2...)

Skrevet

Den stilles jo ikke før i natt så kl 19 idag var kl19 igår også men er kl 18 imorgen : )) hehe

Her legges begge mellom 19 og 1930 og så blir det nok tidlig morgen imorgen tidlig

Skrevet

de blir nok lagt til vanlig tid i dag... men det kommer til å blir tiiiiiidliiiig morgen i morgen....

håper pappan som er på guttekveld med poker husker at det er hans tur til å stå opp i morgen.... hehe....

Skrevet

Han skal legge seg når han er trøtt.. :o) Så får vi se hva tiden blir, men det blir ikke stygg seint. Seines 20.30 tenker jeg.. Normalt er han veldig trøtt på denne tiden av døgnet, men fortsatt våken som bare det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...