Plutseliten :) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 til datteren er i hus. Hun kom hjem entusiastisk før i uka, å hadde fått toppkarakter på gitarfremførelse i musikktimen på skolen.Synes det er kjempegøy og hadde spilt Halleluja til hun var lilla på fingertuppene Så idag har jeg kjøpt en gitar,og er egentlig ganske fornøyd med det,og forventer både gladejul klimpring og på låven sitter nissen rocking i romjula ) Hvor glad jeg var for påfunnet etter det, får tiden vise.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Det er kjempekoselig da!!! Jeg fikk også gitar i yngre alder av foreldrene mine og syntes det var kjempegøy:-) Gikk på flere kurs og ble ganske flink, men la det hele på is etterhvert...Kunne faktisk tenkt meg å starte igjen:-) Men sambo ga bort gitaren min til en nabo da vi ryddet sist;-)
Plutseliten :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Fikk også et godt tilbud om jeg kjøpte med stativ og stemmeboks + div....men venter å ser om den blir brukt.Så får det heller bli 16 årsdags gave i februar. Det er koselig med gitarspilling,og kan jo håpe det er den, og ikke øl hun tar med i sekken på fest Den forsvinner også raskt herfra om den blir liggende for lenge....jeg er allergisk mot alt som bare ligger å samler støv og rot.Det blir enten kastet eller gitt bort. Du får spørre naboen pent om å få den igjen )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hehehe ja kanskje jeg må det:-) Flott om det er gitaren som blir tatt med istedetfor øl ja! Har en musikervenn som vi reiser til Hellas med hvert eneste år, og han har egen gitar liggende på den greske øya for det er jo dit han reiser hvert eneste år. Kanskje jeg skal spørre om han kan hjelpe meg å friske opp litt:-) Fjortisen sang duett "One" i sommer da han hadde konsert der nede og det var bare så utrolig flott!! Og litt stolt mamma da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå