Gå til innhold

"mer en pepperkakeformer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg bestillingen min fra www.cookiecutter.com for sugarcake-formene som jeg skal bruke til halloween. Det var et flott sted å bestille fra, de markerte pakken med gave så jeg slapp toll og jeg fikk pakken 8 dager etter bestilling helt fra USA. :) kjempefornøyd med både kakene og "sprinkles og food-coloringen" som jeg bestilte også.

Nå står sugar-cake deigen til avkjøling i kjøleskapet og i morgen blir det kakelaging. :) Så skal vi dekorerer kakene i masse fine farger.

Det er mange finer former der til pepperkakene til jul også, om dere vil ha noen andre enn menn og kone kaker, også er det masse masse annet rart der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye betalte du i porto o.l?

Skrevet

det lurer jeg på også..

nå må jeg jammen inn her og se ja.... elsker morsom kakepynt o.l...

Skrevet

ah, kremt... portoen var ganse dyr.. 28 dollar tror jeg. Men det var for priority mail for å rekke det til halloween da. :) jeg har brukt alle formene i dag..de var kjempeflotte. Jeg gleder meg til å bruke foodcoloringen i morgen til å lage "frosting" til kakene.

porto er billiere om du velger standard mail da. men da tar det jo litt lenger tid. :)

Skrevet

jeg betalte forøvrig med pay-pal og det var der jeg spurte selger om å markere med gave/gift..så husk å spørre om de kan gjøre det da. så slipper dere toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...