Gå til innhold

Jeg må bare fortelle dere noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skjedde i går.

Da jeg våkna fikk jeg melding av et ukjent nummer der det står "Hvordan går det med Otto?"

Jeg går da på nettet og søker opp nummeret og finner ut at dette er en person jeg ikke kjenner.

Kommer da på reklamen med "doffen har daua" og finner ut at jeg skal svare på spøk "Otto har daua." bare for å være litt morsom.

Vedkommende ringer da på meg, og jeg forklarer at hun må ha fått feil nummer.

Etterpå mottar jeg en melding hvor det står "Du må ikke svare på meldinger på den måten. Det handlet faktisk om en mann som kappet av seg hånden i går:"

Hehehe. Syntes det var utrolig artig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha var morsomt det:) typisk sånn som kunne hendt meg ogxD

Skrevet

Hehe..så morsomt....

Skrevet

OIIIII

den var jo litt kjipp selv om en kan se komiken i det..................

Skrevet

hehe syns det var morsomt jeg (sikkert ikke vist det hadde hendt meg da men..hihi)

en gang så bølleringte jeg å venninda mi (12år den gang) til en tilfeldig i telefonkatlogen,....

når de tok opp røret så spurte vi etter henne, så sa det i andre enden :ho gravla vi igår...(wrææææl-)

Skrevet

jeg er kanskje litt stygg nå, men jeg lo så jeg rista! hehe

Skrevet

Dette var slett ikke gøy. Hvor er humoren i dette liksom?

Skrevet

hun får bare regne med at hun får en slik melding tilbake når hun IKKE kan klare å sende til riktig person da!

Skrevet

Må si meg enig med Turbotrollet her jeg.. Synes den der va litt stygg, og hadde blitt meget redd og bekymra dersom det var jeg som hadde sendt meldingen med forespørselen..

Skrevet

Man kan jo bare la være å svare på den da. Dessuten er det ikke noe man bare kan regne med å få til svar

Skrevet

Hvorfor er dere så negative da? man kan jo ikke vite hva som har skjedd og de fleste er jo fristet til å svare noe spydig eller ironisk tilbake. Iallefall når man ikke aner hvem det kom fra. Jeg synes det hele var litt morsomt. Ikke misforstå da, jeg synes selfølgelig synd på både Otto og den personen mld kom fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...