Gå til innhold

Føler meg voldtatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt mellom bena... Har 25 dager igjen til terminen og før hadde jeg bekkenløsning som nå har blitt bedre. dette satt i lysken, ryggen og i hoftene. Nå er alt dette borte, men nå har jeg fryktelig vondt mellom bena.skikkelig smerter. Har vondt for å gå nå.

Er babyen på vei ned bekkenet kanskje?? var hos jordmor på torsdag og da hadde han ikke festet seg....

AAAAAAUUUUUU!!!!!!!

Vil ha babyen min nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn jeg også.. har 29 dager til termin, og hodet er festa. Jeg klarer ikke løfte beina skikkelig for å ta på buksa om morningen en gang, så må legge den på bakken før jeg trer den oppover.. hehe.. klarer ikke å gå over ting, men går heller rundt nå..uff, for et syn der jeg vagler bortover..

Skrevet

er skikkelig kjipt. Er jo i veldig fin form ellers. man når jeg først reiser meg opp fra en stol eller sofa så kommer jeg meg nesten ikke avgårde. Sokker, truse og bukse er jo et mareritt og ta på seg. hehe snart må gubben hjelpe til gitt. Var på shopping igår alene. Gud så lang tid jeg brukte på å gå fra butikk til butikk. MEN nå har jeg nesten ingen julegaver igjen. weee

Skrevet

Du føler deg voldtatt, sier du..? Har du noen gang blitt det, eller skal jeg fortelle deg nøyaktig hvordan dèt kjennes ut..? Heretter synes jeg du skal tenke litt over hva du slenger ut av deg, for selv om bekkenløsning er vondt, så KAN DET FAEN IKKE SAMMENLIGNES MED Å BLI VOLDTATT!!!!!

Skrevet

jeg hadde det slik jeg også.. men etter hodet festet seg klarer jeg nesten ikke gå..det er blitt verre med andre ord... håper ting skjer nå... orker snart ikke mer... hehe

Skrevet

Smurf80: Ro deg ned, for guds skyld. Snakk om å gå til angrep på noen som spør om råd og lurer på noe.

Skrevet

nord86: nei vet du... er faktisk litt enig med smurf på den... hi kunne lat være og bruke ordet voldtatt.... jeg har selv blitt voldtatt da jeg var 15, jeg er kommet over det... MEN enkelte kan finne dette støtene! MEN forstår deg og nord86.... altså hva du mente med det du skrev til smurfen...

Skrevet

Det er jo bare noe man sier. Ja, jeg kan skjønne at det er vondt for de som faktisk har opplevd en voldtekt. Men man kan jo ikke gå å tenke over alle sine utsagn pga noen kanskje har opplevd det. Tror ikke hovedinnleggeren mente å støte noen, kun forklare hvor vondt hun hadde det akkurat nå.

Skrevet

ja.. men nå har jeg opplevd begge deler.. og det kan faktisk ikke sammenlignes... hehe... jeg kjefter ikke på noen.. jeg sier bare at alle bør egentlig tenke over hva de skriver... tror på INGEN måte at HI prøvde og støte noen....jaja...enkelte er vell mer hårsår enn andre... (sikter ikke til smurfen!! bare sann at det er sakt..)

Skrevet

Enig her....syns ordet voldtatt er et helt feil begrep å bruke. Men skjønner hva HI mener. Voldtatt er et veldig følelses ladet ord for mange og burde ikke settes i sammenheng med svangerskapsplager med mindre hun faktisk har blitt voldtatt eller blitt utsatt for andre typer overgrep.

Men det er jo min mening... :)

Skrevet

Jeg må si meg enig med enkelte som reagerte på overskriften i forhold til hva dette egentlig var snakk om.

Vet at det er noe man "sier", men du hadde sikkert ikke sagt det til noen som faktisk har blitt voldtatt. Og her må man regne med at det finnes noen som har opplevd dette, som vil føle seg ille ved å lese dette... Jeg tror nok at vi bør klare å holde oss unna denne type språkbruk i ettertid.

:o)

Skrevet

Skjønner at HI ikke mente å støte noen, men det ER faktisk et støtende innlegg! Jeg fikk helt vondt inni hjerteroten da jeg leste at hun faktisk sammenligner voldtekt med bekkenløsning og svangerskaps palger.. Det ordet er faktisk ikke noe man bare slenger ut så enkelt!

Skrevet

Legger meg flat....

Unnskyld til alle som føler seg truffet..

Skulle kanskje ikke bruke de ordene men har faktisk JÆVLIGE smerter, klarer ikke ha bena sammen engang. Skal tenke meg om 40 ganger før jeg legger inn et nytt innlegg.,

Mange andre her inne som heller ikke tenker over hva de skriver i overskriften men skal ALDRI gjøre det igjen

SORRY

Skrevet

Du trenger ikke tenke deg om 40 ganger. Det var bare det at den sammenligningen var... ikke helt gjennomtenkt, og for oss som har vært igjennom noe sånt så er det forferdelig vondt å lese noe sånt... Det er lov å ha jævlige smerter, men trøst deg med at en eller annen gang går det over, og da slipper du å ha vondt! Voldtektsofre blir aldri kvitt "smertene". Og det er mange som får pepper for innlegg her også, altså...

Nå håper jeg at vi kan få dette ut av verden,og nyte helgen så godt vi kan alle sammen.

Håper smertene dine gir seg snart, det mener jeg virkelig altså... :-)

Skrevet

Ingen vits å være SÅ krass fordi hun ordla seg feil da..

God bedring! :)

Skrevet

Krass? Jeg forøkte jo bare å forklare hvorfor jeg reagerte på innlegget hennes, og ønsket henne god bedring jo!

Skrevet

saken ut av verden!"!! god helg jenter=)=)=)=)

Skrevet

Er ikke dette bare en annen form for bekkenløsning? Symfysesmerter kan være ekstremt vonde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...