Kaja_07 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Hva skal dere ønske dere til barna deres til jul ? Tenkte kanskje jeg kunne få noen smarte tips. Vi har tenkt til å ønske oss tripp-trapp stol, og ull-klær.
Kondis som en murstein Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Fisher Price-huset Babyakebrett Ull-klær
prøvekluten+3små Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 til babyen ska vi og ønske ullklær...hihi,så gøy at alle skal det;o) ullklær og vippestol til den lille ullklær til de store og,samt de blir vel å ønske seg en del leker sjøl
Kaja_07 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, ull-klær er jo ofte dyrt, så kjekt å ønske seg litt av det :-) Fler som har tips ?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Ingen som gir så veldig dyre julegaver her (stor familie), så i år ønsker vi: Tegne- klippe- lime- lage- ting Play-doh, gjerne med masse former osv Spill (brettspill) Bilbane til de minste småbilene (sånn plastbane av noe slag) Litt klær Lego
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Til lillemann strever vi. Han har en bror som er 2 år eldre så vi trenger absolutt ingenting. Har MASSE klær og leker bryr han seg ikke om enda (er bare etpar mnd) og dessuten har vi jo masse gutteleker også... Men tenkte å ønske meg strømpebukser og bodyer i ull... noe annet kommer jeg ikke på. Vi lurer på å kjøpe tripp-trapp stol. Har jo en fra før, men det er jo egentlig kjekt å ha den til storebror i noen år til...
Kaja_07 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for tips. Er ikke så lett syntes jeg. De får jo ofte så sinnsykt mye leker, men kjekt å ønske litt praktisk også...
tine1977 Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Skal ønske oss: Akebrett Barne cd-spiller Barne cd'er Klær Ulltøfler Leker Ellers er jo bøker fint å ønske seg. De er så fine de store hvite. "den store barnesangbok", "eventyr" "godnatt eventyr) o.l Gøy at det nærmer seg jul nå!!!!! hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå