Gå til innhold

Tips til å gjøre pakkekalenderen billig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og samtidig litt fornuftig, men ikke kjedelig..?:P

Ungene er 2 og 5 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt inn opplevelser. F.eks. at dere ser en film, og ungene plukker ut hvilken film dere skal se. Eller at dere skal lage vafler en ekstra gang. Eller at dere skal bake boller. Eller noe annet lignende :)

Skrevet

la de dele kalender, så blir det bare 24 gaver

nille har masse fint til en billig penge

kanskje kjøpe inn ting de trenger som du må kjøpe allikevel

opplevelser

Skrevet

Begge jentene mine har fått julekrybbe.Krybba en dag og figurene som følger med noen dager.Da har de hver sin krybbe til senere som de kan ha på rommet sitt til neste jul osv.

Skrevet

haha.,. jeg leste "tips til å gjøre pannekakene billige?"

å forsto virkelig ikke hvordan noen kunne mene pannekaker var dyrt :P

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe poser med feks fox og pakket inn i et par av dagene. (Ikke hele posene nei :) )

Ellers så har vi gjennom alle årene pakket inn en del sokker, truser og ullundertøyr. Å åpne er det første hun gjør om morgenen, så da har hun på seg det hun får - stor stas :)

Må vell tenke på både kalender og julegaver nå.

Det er jammen ikke en billig tid dette her....

Skrevet

Mitt beste tips er å begynne å kjøpe smågaver i januar så blir det ikke så mye å tenke på før jul;o) Litt seint nå da...=)

Skrevet

Kjøpe et sett med lego eller lignende, og putte oppi litt hver dag, sånn at det til slutt blir alt. Kanskje litt kjedelig med bare det, man kan jo variere med noe annet innimellom.

Skrevet

Hvorfor ikek gi dem sokker, underbukser, luer, votter osv, som de uansett må ha. Jeg fikk det når jeg var mindre, og jeg kan ikke si at jeg syns det var noen kjedelige gaver. Deilig å ta på seg helt nye sokker om morgenen feks.

Skrevet

Da jeg var lita så fikk jeg en liten godteting hver dag, så sparte vi det til det ble lørdag:) Så slipper du å kjøpe lørdagsgodt å;)

Skrevet

Til 5'åringen ville jeg kjøpt en større legoeske med sånn byggehefte... scannet og printret en og en del fra byggeheftet så han fikk noen deler og en tegning hver dag og bygget det litt og litt.

(det finnes jo både til gutter og jenter)

2 åringen kunne fått duplo, evt. togbane.. kjøpe billige skinner på ikea eller biltema eller den andre som er litt billigere enn brio.. kidswood eller hva den heter.

Er ikke så fan av å kjøpe masse smått tral.. Heller kjøpe ordentlige kvalitetsleker som holder..

Til jenter er det litt lettere, armbånd, hårstrikker, spenner, belter ol.. Gutter bruker liksom ikke så mye accesories.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...