arithriel Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Noen som vet? utenom finn.no og torunns brudekjoler.... Jeg har 5000 kr til kjole og sko!!!!
Babyfacepsycho Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hvor i landet bor du og når er bryllupet?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 tror lises brudesalong har salg på kjoler.. sett på nettet. hvilken kjole er du ute etter?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg skal selge min "Mary Lise" brudekjole! Farge ivory. SEnd meg med mailadr så sender jeg deg et bilde av den!
suseduse Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 hvis du er villig til å kjøpe uprøvd er det en side fra usa som har mange kjempe fine brudekjoler og de ligger på ca 100 dollar(550,-) + toll og frakt http://www.jkdress.com/index.asp
Labbetøs Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Og jeg har en hvit nydelig kjole jeg egentlig ikke trenger lenger. Hvordan str er du i klær og sko? Høyde? Jeg skal egentlig ha 6000 for den, men kan gi deg den for 5500 og legge med slør, sko, ringpute og hårpynt om det hjelper. Send meg PM med mailadressen dersom du vil ha bilder av den. Hva er foresten i veien med finn? Det er mye fint dær.
arithriel Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 tusen takk for gode tips:-) sitter og ammer, derfor litt treg med svaring. jeg bor i oslo. Ikke noe galt med finn, men har ikke lyst på brukt kjole. tusen takk for tilbudet uansett;-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 mange brudesalonger som har annonse på finn.no.. mange billige i forhold til på brudesalonger.
Babyfacepsycho Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg kan hjelpe deg. Helt nytt, ikke brukt og sprenger ikke budsjettet ditt. =) Men da må du nesten sende meg en mail så jeg kan forklare nærmere og muligens sende deg noen bilder. Høres det intressant ut så er mail adressen min [email protected] Du kan velge selv om du viol sende mail eller bruke msn. For meg er begge deler greit.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 http://www.drommekjoler.com/ Jeg har forresten en Maggie Sottero kjole billig til salgs hvis du er intr.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 *ammetåke* Så jo først etterpå at du ikke ville ha torunns kjoler! *litt flau*
Kamomille Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 siden du bor i Oslo er det ikke så lang til Tønsberg. Der har de en butikk som heter London Look som selger selskapskjoler. Der har en mengde helt hvite/offwhite kjoler som jeg vet mange bruker som brudekjole. Prisene ligger vel på fra 2500 og opp over. Er veldig mye fint der, så det kan være verdt turen!!!! Eller har Grænsen skotøimagasin i oslo mye fine brudesko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå