Gå til innhold

billige brudkjoler? hjelp - jeg er på budsjett!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt billige kjoler? Jeg vil ikke kjøpe brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.divax.no

http://www.drommekjoler.com/

Begge disse er mye billigere enn de andre jeg har funnet. De syr etter dine mål, så kjolen passer perfekt på deg.

Eneste som er en ulempe med disse, mener noen, er at det er "fake" kjoler, de har ikke noe merke, det er kopier som syes i Kina. Men for min del tenker - jeg hva gjør vel det?? Jeg får en flott kjole som passer perfekt til meg. Merket på kjolen spiller da vel ingen rolle.

Skrevet

hva slags type kjole liker du? hvilken str i kjole og sko? =)

Skrevet

Jeg vet forresten ikke om Torunns drømmekjoler er fra Kina, men antar det til den prisen. Diva X er hvertfall det.

Skrevet

Ser forresten at de fleste kjolene fra Torunns drømmekjoler er fra disse sidene, men hun tar da en stivere pris.

Ikke noe problem å handle direkte med de.

Skrevet

nei det er ikke det,men er du uheldig og får en kjole som er dårlig sydd e.l,så sitter du fint i det.Da kan du like godt putte pengene dine i do og trekke ned.

Ang. prisene,så regner jeg med at hun betaler moms og toll på de,så det ervel ikke så unaturlig det?ikke alle som snylter serru:blæh:

Skrevet

Ser du har bestilt kjole fra www.jkdress.com , og jeg har kikket på den siden og kjolene der er både billige og fine. Men jeg lurer på: har du fått kjolen eller om firmaet er fake? Syntes det hørtes for godt ut til å være sant. Hvor mye ble frakten? Jeg kunne nemlig gjerne tenkt meg å kjøpe kjole der, men er så skeptisk..

Skrevet

TIl anonym: eg prøver bare å hjelpe med å fortelle om mine erfaringer, er det nødvendig å være så sur?

Eg fikk kjolen ca 14 dager etter eg bestilte den og den svarte så absolutt til forventningene både når det gjelder kvalitet og passform,

Frakten ligger rundt 100 dollar, så prisen eg nemnte ovenfor er inkludert frakt.

Kjolen blir sendt som gave og ble derfor ikke trukket for moms

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...