babyboble Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hva er det som gjør at jeg har fått svake tester positiv på el testene i 6 dager strekk nå, men negativ graviditetstest. Vet ikke når jeg har hatt el eller om jeg har hatt det i det hele tatt da jeg har veldig uregelmessig mens. Dette er førtse pp så jeg har begynt og tempe også. Mensen har heller ikke kommet. Nå får jeg vel bare vente og se om enten el eller mens kommer. Håper jeg får mens snart så jeg har noe og gå etter. Takker for svar om noen vet.
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Eggløsningstestene måler LH, og det har man i kroppen gjennom hele syklusen. Og det er stigningen og toppen av denne som gjør at eggløsningstestene slår positivt(sterk strek) ut når man har eggløsning. Derfor kan eggløsningstest som graviditetstest være noe upålitelig. Du kan lese mer om dette her: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
babyboble Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Takk, takk. Da er det vel det at jeg har vanlig strømmning av LH i kroppen. Jeg skal ha eggløning iløpet av 5-10 dager nå, så vi får se. Spennende 1 pp. Takk for litt oppmuntring, jeg var redd alt hormon greiene hadde blitt ødelagt etter medesiner som forstyrrer dette, men da ser det iallefall ut som jeg har det normale nå iallefall. Sluttet med medesinene nå i September, så det kan jo ta litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå