Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 hei. Jeg har sluttet med p ringen og mensen skulle vært her for veeeldig lenge siden, men den kommer bare ikke. er heller ikke gravid. noen som har fått hjelp til å få den tilbake og hva har da blitt gjort? klem
Mamma til 2 prinser Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Har hørt at noen har begynt på p-piller en mnd og dermed fått den igjen på slutten av brettet. Litt dumt kanskje dersom meningen med å slutte med p ringen er å bli gravid. Ikke mange som ønsker seg mensen inne her Lykke til uansett! Klem
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 vel, ønsker bare å få den slik at vi kan begynne på vår pp har veldig lyst å bli gravid, men har å gått i mnd vis uten å bli det og uten å få mensen, så noen her inne snakker om pergo, men jeg skjønner det slik at man må ha fått mensen før man kan begynne på det?
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hei=) Hadde litt av samme problemet når jeg slutta på p-ring. gikk lang tid før mensen kom tilbake og da gikk d runt 8 UKER mellom hver mens! FastLegen ga meg resept på Provera.. Da ble d orden på sakene=) ta kontakt med legen din du, de vet nok råd=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 takk for svar. hva er provera og hvordan virker det? får man eggløsning etter man har hatt mensen da? klem
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 det er tabeletter, tror jeg fikk en kur på 10 dager el no sånt, (er en stund siden)Jeg fikk det for å stabilisere mens syklusen. Vet ik helt hvordan den virker da=/ jeg brukte eggløsnings tester en periode etter d og jeg fikk ivertfall el=) Lykke til=) Klem=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Måtte du ha mensen før du kunne begynne på provera eller kunne du bare starte på det? jeg får jo ikke mensen... takk for mange svar
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hadde fått mensen tilbake ja. men det kan jo hende man kan bruke det selv om ik mensen er tilbake. skader ik å sjekke d opp=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 begynte du på det rett etter mensen eller startet du bar een gang iløpet av syklusen? huff mange spørsmål på meg hehe
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Det går helt fint=) Mener jeg startet midt i syklusen slik at mensen skulle komme et par dager etter kuren, sjønner?? Sånn at d skulle bli en normal syklus.
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2007 ok, så etter du hadde gått på en kuren så har mensen blitt stabil? enn om den ikke blir det, går man på nye kurer da? har lyst å komme igang med pp og finne EL
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Joda mensen har vært stort sett stabil etter dette, iværtfall i forhold til 8 uker!!! nå har jeg en syklus på ca 34 dager. litt lang men men=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2007 da skal jeg spørre legen om det er muligheter for å starte med det. har du EL hver gang nå da? eller er du blitt gravid?
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 ja det er nok lurt å sporre legen om d=)Jeg har sluttet å teste etter el. men håper at jeg har det=) jeg er nå på dg 37 i syklusen, vet ik jeg venter på TR eller om jeg har spire=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2007 åå så koselig om det går i orden for deg nå Jeg skal til gyn om halvannen uke så da skal jeg spørre etter provera. mulig jeg stresser mye med at mensen skal komme, men jeg kan ikk tenke meg til at man skal kunne "tenke" den bort i evigheter...
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 Nei det høres jo litt merkelig ut.. Kan nok bare hende kroppen trenger en hjelpende hånd for å få fart på hormonene igjen=) ja jeg håper, men tør ik håpe for mye=)
Milla med spettn :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2007 Nei det skjønner jeg godt, men det er vel sånn med de fleste av oss at vi håper så inderlig uansett om man skal forsøke å ikke bli skuffa håpe det ordne seg for deg tusen takk for alle svar klem
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #18 Skrevet 27. oktober 2007 Tusen tusen takk=) lykke til videre da=) stor klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå