Gå til innhold

hmprf! tfrenger litt oppmuntring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde virkelig at det satt denne gangen... skal vel egentlig ha ikm i morgen, men i går og i dag har det kommet noen dråper blod...

ikke skikkelig mens, men bare litt... (sorry detaljen)

dette betyr vel at jeg ikke er gravid... testet i morges også, og den var negativ...

virker som om vi aldri skal greie dette....

skal vel ikke klage i forhold til andre som har prøvd lengre, men deppa likevel....

har prøvd i 8mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Så kjedelig. Naturlig å bli skuffet når man har prøvd en stund. Er selv bare i min første prøveperiode, men kjenner at jeg blir veldig skuffet om mensen kommer. Vi får bare prøve å være sterke jenter. Dette skal vi klare!

Skrevet

Jeg er helt på ditt nivå, har prøvd i 8 mnd vi også og fikk mensen for 6 dager siden. Møkker makker bøkker. Det eneste jeg kan si til oppmuntring er at "vi får håpe at det blir likar i mårra" (eller neste måned da) Har du stabile sykluser og tydelig eggløsning osv da? Jeg har trøbbel med å treffe EL-dagen pga utydelige tegn og lange sykluser. Har også hatt en SA i september.

Men vi kommer nok til å greie det vi også! Det er bare å plukke seg opp igjen og gå på med ny energi, og så er det lov å deppe litt de første dagene med mensen synes jeg.

Skrevet

er litt deppa ja...

men får ikke helt til å gi opp håpet.... det er liksom ikke skikkelig mens.... og jeg hadde småblødinger rundt ikm med førstemann også....

men test i dag var negativ.....

vet ikke hva jeg skal tro jeg....

Skrevet

Så kjedelig.. :/ Håper d går bedre neste gang! *krysser fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...