Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 trodde virkelig at det satt denne gangen... skal vel egentlig ha ikm i morgen, men i går og i dag har det kommet noen dråper blod... ikke skikkelig mens, men bare litt... (sorry detaljen) dette betyr vel at jeg ikke er gravid... testet i morges også, og den var negativ... virker som om vi aldri skal greie dette.... skal vel ikke klage i forhold til andre som har prøvd lengre, men deppa likevel.... har prøvd i 8mnd....
Truseprinsesse Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Huff da. Så kjedelig. Naturlig å bli skuffet når man har prøvd en stund. Er selv bare i min første prøveperiode, men kjenner at jeg blir veldig skuffet om mensen kommer. Vi får bare prøve å være sterke jenter. Dette skal vi klare!
bittelill Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er helt på ditt nivå, har prøvd i 8 mnd vi også og fikk mensen for 6 dager siden. Møkker makker bøkker. Det eneste jeg kan si til oppmuntring er at "vi får håpe at det blir likar i mårra" (eller neste måned da) Har du stabile sykluser og tydelig eggløsning osv da? Jeg har trøbbel med å treffe EL-dagen pga utydelige tegn og lange sykluser. Har også hatt en SA i september. Men vi kommer nok til å greie det vi også! Det er bare å plukke seg opp igjen og gå på med ny energi, og så er det lov å deppe litt de første dagene med mensen synes jeg.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 er litt deppa ja... men får ikke helt til å gi opp håpet.... det er liksom ikke skikkelig mens.... og jeg hadde småblødinger rundt ikm med førstemann også.... men test i dag var negativ..... vet ikke hva jeg skal tro jeg....
Clemencia Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Så kjedelig.. :/ Håper d går bedre neste gang! *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå