skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 har begynt med tran for 2 uker siden og etter det har lillemann vært veldig urolig og ikke så lett å ha med å gjør på kveldene. avføringen har fått en annen lukt også. begynte derfor å tenke på om kanskje det kunne være tranen han reagerer på.....noen med erfaringer her? har ikke lyst å gi han d-vitaminer istedenfor
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Du kan jo prøve noen dager uten tran og se om han blir bedre. Dersom han reagerer på tranen kan du jo gi d-vit.dråper i stedet, det er jo bedre enn ingenting i hvertfall.
mammasgo`jente Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jenta mi tåler ikke tran. Hun blir veldig sår i stumpen når hun får tran Huden er illrød og hun er skikkelir sår i hele stumpen. Hs trodde ikke på meg, men sånn er det. Hun sa det var helt umulig at hun reagerte sånn på tranen. Men da jeg sluttet ble huden helt fin, og da jeg prøvde en gang til ble hun sår med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå