Gå til innhold

Gutten min på 9 mndr slår sånn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?

Han klorer og slår /klasker hånden hardt i ansiktet.

Drar i håret, men DET regner jeg med er normalt, hehe..

Men når han ligger på stellebenken, så sparker han hardt med beina, inn i magen min, og sender meg DEt stygge blikket..Liksom som han skjønner at det gjør vondt?

Hvor mye av dette er bevisst?

Flere som har "slemme" barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min sønn på 7 mnd gjør alt det du skriver - bortsett fra å se på meg med stygt blikk.. Han ler og smiler. Tror det er normalt, det er jo spennende å sparke og slå i den alderen vil jeg tro. Virker ikke som at han skjønner at det gjør vondt enda iallefall... Han får en reaksjon og det synte han er morro.

Skrevet

hehe, som å høre om jenta mi :P hun har blitt litt slem i det siste, plutselig ser det ut som ondskapen selv går i henne og hun hugger til. slår eller klorer. det er sikkert normalt å tøye grensene i denne alderen. vi sier strengt NEI når hun gjør sånn, og hvis hun fortsetter setter vi henne på gulvet. prøver å vise henne hvordan hun koser istedet.

Skrevet

Har gutt på 7 mnd og har reagert på at hvis ting går litt mot ham, som å måtte få på seg ytterklær, tørkes i fjeset osv så kan han lugge og gi en "klæssing", tror nok det er mer frustrasjon enn at han faktisk vil skade oss. Prøver også som over å si rolig at dette ikke er lov og vise at man kan kose istedenfor. Men er han skikkelig lei og sinna så bare distraherer eller så går vi videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...