Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Er kjempe tufs. Feber og alt som værre er:( Får så vondt av tulla som ikke får så mye kos som hun pleier, bare det å skifte bleie er et ork. Tenker om jeg var alene med flere enn en, hvordan hadde det gått? Kan jo ikke regne med bestemor til alle døgnets tider.
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hei, du! I kke noe gøy å være syk når man har en baby. Da jeg var syk tidligere i høst, måtte mannen min bruke egenmelding for å være hjmme fra jobb for å ta seg av dattera vår. Jeg orket ingenting. (Vet ikke om du kanskje er alene, siden du ikke nevner pappaen. ) Man trenger ro og hvile for å komme seg, ellers sitter feberen lengre i kroppen. (ble veldig belærende dette her, ikke meningen:-)) Mener bare å si at du må så langt det lar seg gjøre ta det med ro. God bedring!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Ikke noe kjekt i det hele tatt å være syk med en liten baby. Jeg var det da jenta mi var nesten 6 mnd. Hun måtte rett og slett leke en del selv på gulvet fremfor sofaen. Det førte til at hun snudde seg over på magen for første gang. ....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke moro å være syk med et lite barn hjemme. Når min suppe var 5 mnd fikk jeg blodforgifning og lå 1 uke på sykehuset. Når jeg kom ut var jeg så redusert at jeg ikke klarte å ta vare på barnet selv. Altså, jeg fikk sykemdlding i 5 uker. Når du er sykemeldt så kan far ta over permisjonen. I mitt tilfelle så var både jeg og snuppa hos min mor i 4 uker etter sykehusoppholdet og da fikk jeg også utsatt min permisjonstid med 5 uker. Må sende søknad til NAV om dette... Altså, hvis du er skikkelig syk, så hadde jeg tatt ut sykemeldning. Du blir ikke bedre av å være hjemme og stelle barn når du er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå