Gå til innhold

mensmurringer helt siden EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an? å ha mensmurringer fra man har EL, til man ska ha TR - enda man aldri har hatt det før i hele sitt liv? Altså ja, så klart går det AN. men er det "normalt" at kroppen plutselig oppfører seg helt annerledes? Har også smerter nederts i korsryggen.

Fler med slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk hatt det denne måneden. Ingen sterke smerter. Men mensmurringer som kommer og går og blir fort klar i korsryggen. Jeg skal teste om 2 dager!:) Hva med deg? Fått mensen?

Skrevet

Jeg har det sånn, men jeg hadde EL i går. Har det i dag også. Vet ikke helt hva det betyr.

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer/menssmerter siden el.

Også supervondt i korsryggen.. Regner med jeg får mensen i helgen, så for meg betydde det ikke noe. Bare mer jeg kan sette som symptomer på TR..

Skrevet

Jeg hadde det slik sist gang. hadd emensmurringer helt fra EL til mens

Skrevet

Mm, mensmurringer liksom. Pluss at det stikker litt noen ganger. Detta er nytt for min kropp, hehe :)

Nei, ikke mensen. Har IKM fredag eller lørdag neste uke. Tester Torsdag. Enten det, eller så venter jeg på TR, for å se om hu kommer denna mnd. Hvis jeg klarer å vente da, hehe :)

Spennende, du må holde meg oppdatert :) :)

Skrevet

Samme her. Hadde også mensmurringer fra EL til mens i min forrige PP, dvs. 1. PP. Er helt utrolig hva man legger merke til når man prøver å bli gravid.... MEN... så har jeg også lest at man kan få mensmurringer om man er gravid også da.

Skrevet

Skjønner. Men jeg bruker aldri å ha menssmerter før dagen TR kommer. Kjenner det litt når jeg har EL, at det murrer litt, men nå har det holdt på i flere dager etter EL.

Jaja, får bare vente å se :)

Skrevet

Hmm.. okei. Jojo, man legger jo så klart mer i det enn det egentlig er, kanksje. Men jeg går liksom å regner ikke med at jeg er gravid. Så jeg legger ikke noe ekstra merke til det, tror jeg da .. ;)

Men ok, detta ble vanskelig forklart, håper dere skjønner hva jeg mener..

Skrevet

Jeg har hatt slike symptomer, men vært gravid begge gangene. ++++fingre for deg;)

Skrevet

Jasså :) Det hørtes ikke dumt ut.. Hihi.. takk, jeg krysser fingrene for meg selv også :) tester torsdag neste uke!

Selv om jeg har lyst til å gjøre det NÅ, men det er kanksje litt tidlig...(?)

Skrevet

Du kan teste 3 dager før med CB. Jeg gjorde det i dag men den slo ut negativ!:( Men ingen tegn til tanta enda, så øyner et lite håp!;) Men menssmertene er bort og ryggen er fin....

Skrevet

okei.. Krysser fingre for deg enda, :)

huff, gruer meg liksom litt til å teste også, for jeg VET jo at det er negativt... hehe, positiviteten lenge leve :D

Men, keep me posted enda :D

Skrevet

Sikkert lurt å vente litt, for ellers blir man så usikker på testresultatet (hvis det er negativt), og man blir frustrert.... Håper du legger ut en melding om positiv test på torsdag, da:) Lykke til igjen:)

Skrevet

Mm, det blir man nok.

men jeg tenker også: Jaja, det er jo ikke no STRESS. Stress er ikke bra :)

Takk for det, skal nå se hva det blir til.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...