Piamin Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Fått vondt i hals, nakke og hode - det er jo høst og forkjølelse på trappene.. Men jeg kjøpte en pakke ibux, men lese heldigvis pakningsvedlagget først! "Kan gjøre det vanskligere å bli gravid"... Så da tar jeg ikke dem... Er det noen som veit om det er noe jeg kan ta for hodepine, halsvondt og muskelsmerter?
soooz Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Mot hodepine bruker jeg å massere lett mellom øyenbrynene , og litt i panna. Legg på en kald klut, og slapp av litt Det hjelper hvertfall på meg, men det er jo verdt et forsøk..
lykkeni=) Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Har hørt at paracet skal være mildere og bedre=) god bedring!
Giinaღ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Har også hørt at paracet er helt ok å ta i små mengder når man er gravid
honey,5pp Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Ibux inneholder ibuprofen som påvirker EL,derfor er det ikke så lurt å bruke dem om man prøver å bli gravid. Paracet og Pinex kan man trygt bruke
Piamin Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Da var det jo helt glimrende da, at jeg kjøpte Ibux! Herregud så uflax! Får dra å kjøpe paracet - håper det finnes et åpent apotek!
honey,5pp Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Eller så får du kjøpt paracet på de fleste daglivarer og bensinstasjoner om det er til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå