anaina Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Har brukt Troll fra 1-5 år og vært veldig fornøyd med den, men regner ikke med at hun vil bruke hel dress noe særlig når hun begynner på skolen (det er visst barnslig), derfor kunne jeg tenkt meg noe rimeligere i år, som er siste barnehageår. Vil ha en dress som er slitesterk, vind- og vanntett med pustende, og ikke så klumpete. Bruker ull innerst og ullgenser/ullbukse som mellomlag, så selve dressen trenger ikke være så tykk. Noen tips?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har Trolldressen til gutten min. Men i tillegg har jeg kjøpt Reflex sin. Den kostet 499 tror jeg det var. Har ikke brukt den enda, men den virker ikke for tykk og klumpete.
:)ettena:) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 sjekk mikk-line dressene på hermeline.no. de har jeg hørt mye bra om, det er sammew opplegget som troll med utagbart for i ullfleece. er på salg nå.
ayme Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har kjøpt HH helytec til min 5 åring og er kjempe fornøyd! Har prød Troll og Reima før men synes faktisk denne var bedre. Den kostet 900-, på G-sport
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Reflex kjøper man på babyshop blandt annet. Eller i Reflex-butikker. Beklager sent svar.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Reima tec 2 delt dress bruker vi. Han er 4,5 år og vi syns det var best med 2 delt dress i år - alltid brukt Reima da så for oss er det best, men helt klart en stiv pris da Har ikke prøvd noen andre dresser så jeg kan ikke anbefale annet enn den vi har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå