Gå til innhold

Brun utflod med noen "små prikker" av blod. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid i ca 6 uke. I går hadde jeg litt brun utflod meg ett parr små prikker som lignet blod. Og det var det liksom. Har ikke hatt noe etter dette. Heller ingen smerter. Men hva kan dette være? SA??? Håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ikke ut som en sa egentlig pga da blør man mye og har smerter, men kan jo være en start på en sa..jeg hadde brun utflod en god uke før jeg begynte og blød mye, ...men mange går det fint med ..

Skrevet

Hei! det kan være spotting.dvs: Små blodkar som brister når egget fester seg i livmoren. Men legene anbefaler å ta en sjekk uansett hvis man opplever blødning. Ring leegen din!

Skrevet

Hadde bare to små prikker som lignet blod. Må jeg kontakte lege da liksom? Hadde ikke noe blødning i den forstand.

Skrevet

Det brune i utfloden kan være gammelt blod, så jeg anbefaler en sjekk.

Skrevet

ok. Probleme mitt er at jeg er i nord norge nå. og har fastlegen min sør på.. Kan jeg fare til en annen lege her. Eller må man til fastlegen?

Skrevet

Du kan vel få akutt time hos en lege eller dra på nærmeste legevakt

Skrevet

Det er HELT NORMALT med brun utflod i begynnelsen av svangerskapet. Mange har også små blødninger uten at det er noe galt av den grunn. Som en god regel skal man kontakte lege ved blødninger i svangerskapet, men dette er ikke nødvendig ved brun utflod. Brun utflod er antakelig pga. gammelt blod og så lenge du ikke får smerter og/eller kraftigere blødninger/friske blødninger er det ikke noen grunn til å ta kontakt med lege.

Skrevet

det er ikke jeg enig i, jeg har mistet med bare brun utflod..

Skrevet

TUSEN TAKK for svaret :) Var akkurat det jeg trengte å høre :)

Skrevet

Har en veldig lys brunfarge på utfloden. har det noe å si?

Skrevet

Uff for en latterlig tråd dette ble til slutt!!

Du som mistet pga kun brun utflod, tror du at du kan være litt mindre egoistisk neste gang du svarer på en tråd?

Sorry at du har mistet, seff er det synd i deg, men ikke la det gå utover andre fordi!!

Og HI som er bekymra, alle fårstår at du er bekymra, og var jeg deg ville jeg ringt til legen, som sikkert kommer til å si at det er heelt noraml og ingenting å bekymre seg for!

Men det er ikke noe gøy fordi! Tenk på at for de fleste går det bra!

Skrevet

Nå når jeg var på do, var akkurat som litt rosa blod som kom. ååååh:( Tror jeg må ringe legen... :(

Skrevet

Jeg er i uke 10 og hadde en opplevelse igår kveld, det kom det en masse slim og bitte litt brunt blod..... ble ganske bekymret, men så hørte jeg fler som har hatt det, har heldigvis time til legen på onsdag.

Nå har jeg bare litt ,mensenmurringer og stikking som jeg har hatt

sidem jeg ble gravid... og kjenner liv i magen :):) tror jeg.....

kjente tidlig med de 3 andre å :)

Lykke til HI, det går nok bra :)

Skrevet

Er vikrelig bra du kjenner liv da :) og får håpe alt står bra til med den lille.. Jeg ringte legen, men fikk ikke komme enda.. Måtte ringe en annen gang om det skulle bli verre bare... :/ enkelte leger asså....

Skrevet

det var ikke ment noe vondt i innlegget mitt, kom bare ikke på at jeg var på 1 trim, jeg mener bare at når jeg selv la ut samme innlegg fikk jeg så mange svar at dette er så normalt osv..mens sykehuset sier at det kan være et tegn på sa og de kaller det for truende abort..men UTROLIG mange går det fint med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...